Reparatieformulier

Met dit reparatieformulier verstrekt u de opdracht aan SenseTek B.V. voor reparatie van uw apparatuur. Verpak de apparatuur degelijk en voorzie het pakket duidelijk van het adres van de afzender. Voeg het ingevulde reparatieformulier en eventuele aanvullingen toe.

Naam* :

Bedrijf* :

Adres* :

Plaats* :

Telefoonnummer* :

Email* :

Te repareren apparaat* :

Serienummer* :

Aankoopdatum :

Pakbonnummer :

Omschrijving probleem* :

* verplichte velden

Na ontvangst van uw reparatieformulier zullen wij u een reparatienummer toesturen. Dit nummer dient duidelijk zichtbaar op de zending aangebracht te worden. De zending dient u voor eigen rekening te versturen naar het op het formulier opgegeven adres.

Indien een apparaat binnen de fabrieksgarantie valt, dan zal de reparatie door de desbetreffende fabrikant uitgevoerd worden.

Indien een apparaat buiten de garantie valt, dan ontvangt u vooraf een prijsopgave. Na ontvangst van uw akkoord, zal het apparaat gerepareerd worden. Indien u besluit het apparaat niet te laten repareren berekenen wij u € 55,- onderzoeks- en transportkosten. Indien u het apparaat in een dergelijk geval niet meer retour wenst te ontvangen, zullen wij u geen kosten in rekening brengen en het apparaat kosteloos voor u afvoeren.

Heeft u vooraf vragen, bel of mail ons. Wij staan voor u klaar. +31(0)20 6131611